Thursday, May 13, 2010

Retrenchment...

Haiihhh baru jek post sebelum nih aku ckp nasib baik aku tak resign.. alih-alih derang nak buang org... WTF!!!!!!

Kena atau tak kena.. mmg aku parah..

1. Kalau kena - ayooo mana nak cari duit..nak kena carik kerja baru..
tempat baru..mampu kah aku??

2. Kalau tak kena - keje sampai kena pecat lagi sekali ( bak kata kertas kosong) ..workload aku double lah makna nyer.. sebab man power dah tak cukup.. adakaha ku ade masa nnti utk ber sama sang Akidd ku..huhuhu

Kiter tunggu dan lihat drama minggu hadapan... diwaktu & hari yg sama.. tungguuuuuuuuuuuuuu!!!

* off for a meeting - tgk2.. aku still rajin lagi keje tau! *

No comments:

Post a Comment