Salam.. its nearly 2am... 14th dec 2009.... at this time selalunyer aku dah hanyut tidoq.. tapi malam ni seresah- resahnyer hati aku ... selama 27 tahun aku hidup.. ini laa yg paling resah melainkan time malam sebelum arwah abah aku meninggal....
Last Thursday .. aku ngadu kat Doc Habibah... aku dah sakit sikit2.. aper lagi.. dier cek terus opening.. tapi tak bukak lagi..kepala baby still tak lock bebetul...huhuhuuh i ni budak suke kot dok dlm perut nih... huhuhuhhu.. tak per lah EDD pun 25 dec... so sakit sikit2 biasa lah kot....
Anyway Doc Habibah ... hantar aku CTG ..to check the baby's heart beat...Alhamdulillah... baby & ibu dier in tip-top condition... just dier pesan soh pi window shopping...hehe.makna nyer jenjalan bebanyak sket..
Doc kata klu aku tak tahan sakit weekend nih... 14 dec dah ley induce baby.. alahai..sonok pun yer.. takut pun yer.... tapi biler tgk bouncer pemberian ayah long + mak yong nih semangat skit aku... nak tgk tuannyer nnti tergolek-golek dlm bouncer tuh..mesti chomel kan? Insyallah..
So less than braper jam jer.. klu kena induce... aku tawakal jer lah.. harap2 nyer normal... harap2nyer aku & baby selamat & masih panjang umur... tak putus2 doa aku... Al-quran jugak tak lupa aku baca.. hanya pada Allah jer utk aku tenteram kan hati nih... Alhmdulillah... hubby ku sgt-sgt-sgt supportive & understanding... byk ajar aku menerima keadaan....ai lap yu syg!!
So di kesempatan ini ... aku ingin mintak ampun & maaf ..pada sesiapa sahaja yg membaca blog nih..yg kenal aku... klu ader yg tr sengaja / tak sengaja dilakukan.... halalkan makan minum... insyallah..kiter berjumpa lagi.... doa lah sama2 yer...
Akan ku update sekiranya.... klu aku braak esok atau pun tidak... mmg berdebar gilerrrr.......
PS;- aku nak stroller quinny..ader sesaper nak sponser?? hikhikhihkhihkhi
No comments:
Post a Comment