As per subject matter above ..
chewaaahh...
hehhehehe tu la yg selalu dok di pesan oleh mr hubby...
heheheheheh...
ini semua yg telah berlaku Di facebook dlm masa 24 jam ini...
teringat kembali berbulan lepas.. isu kat Hitz.fm
" how did facebook have ruin ur life?"
itu lah penangan Facebook.... silap baca.. salah anggap.. abesssssssssssss.... pooffff!
terlerai satu friendship... terpulang lah pada masing - masing macam mana nak menilai..
eden dah kena... eden malas nak layan.. sobab itu eden dah tak aktif sgt :P ehheheh
boley jadik giler woooo nak main layan org-perasaan org 24 hours... gila!
So selalu lah bersangka baik!!!! Jgn menilai org membabi buta .. tak puas hati tanyer direct aje!
:P
macam aku tadi.. aku tak puas hati aku sound jek direct mak guard kat bawah tadi...
' pass mana.. pass mana..pass mana' ....
apa daaaaaa opis aku tak dak pass dah 10 kali aku ckp...
abg guard pun kerek juga... tak masal2 nak tinggi suara.. kat aku dah jerit satu lobby...
' kad tak ada.. berapa kali nak cakap... aku ko tegur... yg pakai jaket tu tak de tag tak de plak ko tegur kan?? sebab aku pakai jeans ari nih.. ko nak lekeh2 kan aku?? tak boley tegur elok2 sket?? igt apa?? pengawas seklah ke nak herdik kat org lain.. please do have some respect sikit ye...'
org kata tak de.. tak de laaa... talk to the BOSS!!! mana aku tau asal aku tak dak pass card !
Duuuuhhh!!
-tetiba jer kan.. tak de kena mengena pun-
No comments:
Post a Comment