Friday, February 25, 2011

Alhamdulillah atas rezeki Allah berikan


Assalammualaikum & hello everyone...

Ari nih aku teramat laaaa lega. Hilang segala bebanan keje yg menimbun untuk seketika.

February was really a challenging month for me. Back to back for 4 presentations on 4 different projects. Luckily i have a good team! thanks guys.. if is not for all of you..
i could never make it alone!!
We've nailed it.. every single of it!

After all the blood, sweat & tears! It paid of with a big round of applause with standing aviation!
Good comments & feed back from the clients with big happy smile! Semua nye aku rasa berbaloi & puas hati! I just cant believe.. it paid off.. n unexplainable feeling when ur boss said..
" Again Aida, u done it again"..
Alhamdulillah, yg sempurna itu dari Allah..
im blessed..

We nailed down a 3 star hotel project, an office in Brunei,
a Menteri's house & car park. Yes CARPARK!!!! i almost give up for this project..
but mr boss pesan.. " never give up aida, always believe you can do it.In the end it pays off"
and it did!!!

Nak share ngan korg job2 yg aku design.. tapi semua P&C .. nnti lah.. biler semua dah tender out.. aku upload :)

Lagi satu rezeki Allah nak kasi.... oooppp .. opppp bukan pregnant lagi.. ni yang aku janji nak share :)







Tadaaaaaaaaaa :)




Yes! finally we got the house. Ape selama nih ujian yg dihadapi alamdulillah ade rezeki kami...atas segala usaha sendri. tak pernah terfikir pun nak dapat corner house tapi disebabkan kesilapan developer sendrik.. they offered us this corner lot as an appology & some extra accessories to it! Rezeki Allah nak kasi kan!


Dimana & berapa harga die.. aku takkan cakap kat sini.. but who ever personally interested can PM me ok! Im very happy to share it with you.

This is our second home!Mcm tak percaya dah signoff everything dah!

I personally advice.. to all my friends out there, we are not young anymore. Buy a property, its worth it.. when u buy ur own, its an explainable feeling on what you have achieved! Thank you beloved hubby for making this happen! wont be able to do it by myself :)

It will be finished by 2012 (Insyaallah..) , kalau umur masih
panjang, I'll do doa selamat & house warming & invite my friends yang mana sudi nak datang :)


Of course im very excited to design my own house! All this while dok design umah orang jekk :)
Nanti i put on another entry how the house looks like inside :)

But as for my lilttle shabby apartment.. i will always love you!!
You are my favourite home!!

And of course i wont sell you off!!
Ade sesapa nak sewa & menjaga little shabby apartment kami dengan baik sila PM saya eh!


8 comments:

  1. cantiknya!!!rezeki allah..smg sentiasa murah rezeki hdknya..amin

    ReplyDelete
  2. akak,share please!email nawal nurun_nawal@ yahoo.com.we're planning to buy our own house and it would be great if u can share some info.xoxo

    ReplyDelete
  3. Lynn,

    Thanx.. rezeki anak semua nih :)

    Nawal.. check ur mail ok :) sorry lambat reply.. akak bz gilosss

    ReplyDelete
  4. sis...dimanakah ini? sharre lew...mana tau ader rezeki kannnnn...:)

    ReplyDelete
  5. ayesha PM me ur email add :)

    they just launch a new phase :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah Aieyda. Kalau Dia nak bagi, xkan sape dapat halang. Mmg patut umur2 kita kena beli property. Am thinking of getting one myself. Xpela beli sndr sbb xdpt nak guna ayat 'share ngn husband' lagi. Hahaha. x

    ReplyDelete
  7. ibu akidd ! kat mane ye? ade new phase pulak tu. tgh survey2 nak beli umah gak ni. huhu.

    ReplyDelete
  8. B : mmg patut beli.. harga rumah dah makin mengarut skrg nih!! kat sabah properties macam mana ek price die?? nway i might going down to KK next month. ill buzz u up ok!

    hizarul : saya PM kamu di FB ok!

    ReplyDelete