Monday, November 16, 2009

Jiran Baru

Untuk beberapa lama rumah depan aku kosong... tapi dah 2 minggu..kami dah ader jiran baru...pasangan Dato' & Datin... sgt ramah..sgt stylo *wink*...

Seminggu pertama.. rumah yg buruk itu telah direnovate..kami pun menyibuk sekali mengintai mat-mat indon membuat kerja.. waaaaaaah ntah aku tetap mengatakan mereka mengecat dinding berwarna pink gelap... tapi Dato' K & Datin N kata maroon...ntah aku rasa ..pink jugak :)

Aku sgt suka ader jiran baru...tak der lah sunyi sgt... sebab hubby ku selalu terpaksa mengorbankan masa di Jln. P ramlee..Sudah seminggu pasangan VIP ini sudah berpindah...waaah agak byk barang2 mereka... lori 3 tan dtg.... kereta ader 3.... keta mewah satu..sang waja satu... dan juga seekor kelisa... tidak lupa jugak pada kenderaan beroda dua berkaler merah ala-ala merah ferrari tak kesampaian :P

Mereka juga ader membela harimau peliharaan.. yg bernama Jack ... sgt kiut.... yg sebenarnyer dah lama aku kenal..dari sejak bayi lagi... padahari mereka pindah ke sini ... as courtesy..aku igt kan nak bagi fruit basket...alaaa..macam citer mat saleh tu..tapi nampak gayanyer.. dgn penuh ramah mereka dtg ke rumah & makan nasik bersama kami berlaukkan ayam masak kicap.... habiss wooooo dernag makan.... sedap sgt kot aku masak.. :)

hehehehhe..anyway welkam to our neighbourhood..selamat berjiran + berpekik terlolong..kekononnyer kiter masih di zaman Uitm...

Ps;- aku mahu berbaju putih ..dan bergambar di dinding pink itu !!!

No comments:

Post a Comment