Akhirnya.... Cik Latio telah membuat keputusan... walaupun suasana pagi ini agak dingin sekali...sekali lagi ia menjadi agak tegang.... ntah paper ntah.... layout presentation telah ku paparkan padanya pada khamis lepas bersamaan dgn 12 November 2009... rupa-rupanya tidak memberi sebarang impak pada baginda...
Sekali lagi secara rakus nyer... pepagi buta baginda telah membuat mood ku berayun dgn kencang lagi sekali.... terasa ingin aku ketuk kepalanyer yg seperti potato head itu dengan gegelung glossy paper yg berada di tangan ku....hampeh betul.. rupa-rupanyer dier create folder lain... untuk membeza kan aper dier buat...& aper yg aku buat.. tak sedor... dah lah plagiat idea aku... ader hati nak claim dier punyer work....what the fish??? susah sgt ker nak decide presentation board nyer size?????? anybody can tell me??
Secara professional... aku berjaya meng-cool kan diriku.. walaupun bebudak lain terpaksa mendengar bebelan berbisaku... dah lah ari ni sakit belakang... bikin panas plak...tetiba Cik Latio sengih2 kambing lagi walaupun aku gak menyampah dgn kekambingan itu.. "Ok lah u print lah.. i think its fine..." huh???? duuuuuuuuuhhhh...... tanpa membuang masa.. sepantas Superman ...aku terus edit dan print... bukan aper... ank tggu kering menatang tuh agak lama...issshhh...
3d aku belum siap lagi..si kertas kosong ..tak masuk lagi... 3D masih di render... dah 8 jam.. wallaweeiii...aku dah ckp dah.... tak mo dgr.. padan lah muka... Mr Bruce Lee..dok tanyer aku biler nak siap.... how the hell should I know... wat the fish again!!!
Aku berharap lepas ini..tak der lah aku kena wat aper2 lagi.. i really just want to get it done & over... giler ah..boley terbranak awal cenggini...
Sayup-sayup dari jauh.. aku ley nampak..terkial2 rupernye die nak wat jugak presentation board lain..aku rasa utk phase lain.. tapi kesian..bukan susah pun..tapi itu laa.. tak mo tanyer org...nak org tolong..nyakitkan hati... so... uve been wondering why people wont help you???
The answers is all with you....aku pun tak teringin nak tolong.. it is such a small project.. u can actually finish it by a week!!!!
Akhir nye telur hangus sayup-sayup ilang dari pandangan ku...
uit...mama akidd...jangan tensen2 ea..udah2.orang otak camtu ta patot dilayan..makin layan makin byk telur digoreng hangus nnt...hehehehe..abaikan si potato head tuh..elok chop2 pehtu goreng sampe hangus.
ReplyDeletedah sabar tahap gaban dah.....rugi semua telur2 den
ReplyDelete