Macam mana aku terfikr nak buat blog nih? Terbitnyer idea masa aku tgh goreng ayam utk " housemate" ku... :P . Setelah ter-inspired dari few blog yang aku baca yg di cadangkan oleh kertas kosong... few days back... aper salah nyer kan?
Terdorong pulak skrg keadaan stress yg agak melampau .... aku rasa boley lah kot layan..dari layan menggoreng ayam jek.. ape kata kiter layan blog..aper yg syok sgt ek?
Aku bakal menjadi seorg ibu.. dlm masa sebulan ataupun dari segi bahasa saintifik nyer " anytime soon' .. mungkin disebabkan mood yg berayun terlampau mengikut monsoon...pada last stage of trimester ke-3 nih... aku rasa baik lah aku membebel disini... terbuka utk dibaca / di komplen oleh semua lapisan umur tak kira jantina mahupun spesis...
Di beri amaran ..bahawasanyer blog ini adalah utk luahan personel ku (terikut peredaran semasa dimana semua words mat saleh di melayukan :P)... sesiapa yang terasa / termakan / terusik / terhidu / tergigit / terkejut dgn blog ini.... minta ampun awal-awal... kerana ianya tiada kena mengena utk sessi penyakitan hati sesiapa...tidak termaktub dalam "contract document" blog ini mahu pun di dalam "letter of award" blog ini
:)
No comments:
Post a Comment